pondělí 23. května 2011

bosá husa / barefoot goose

Poslední dobou jsem hrozně unavená, možná proto, že si neodpočinu jak ve škole, tak o víkendu, protože pracuju. Hold, když něco chci, v mojem případě foťák, tak musím nabrat asi tak 463874543654126345165 milionu salámu, sýru a kápie! A nastrkat to všechno do baget. No po 12 hodinách s jednou přestávkou, můj stav je podobný mouše se střevy rozpláclými na okně! Mrtvá! Každopádně aspoň si ho budu miminka vážit a dávat do něj sunárek nejvyšší kvality (přirovnání, že to prostě bude můj největší milouš a nedám na něj dopustit!). Ale i přes mou nebeskou unavenost, jsem byla fotit. Sice jsem cestou spadla z kola natloukla a odřela si co jsem mohla, ale myslím že fotky stojí docela za to. Po docela dlouhé době fotky ne jen někoho, ale i něčeho. Na fotkách, když vynechám ty "nelidské" jsem já za pomoci mého narozeninového stativu! Není koho fotit, vážně když někdo budete chtít něco nafotit, přihlaste se! Jsem vždy k dispozici! řechtající se smajlík (řekla jsem si, že tu nebudu psát smajlíky, text bez nich vypadá věrohodněji, ale v tomto případě se ho nemůžu vyvarovat) opět řechtající se smajlík!!

Of late i´m very tired, meybe therefore, that can not rest at school and on weekends too, because i´m working. Just when i want something, in my case camera, i must take about 463874543654126345165 milions salami, cheese and pepper! And put it all in a baguette. So, after 12 hours with one pause, my situation is similar fly with intestines blurry on the window! Dead! Anyway at least a will appreciate my baby and will give "him" sunar highest quality (comparison, that it will be my biggest darling and i won´t give from hand!). But despite my heavenly tiredness, i was photographing. Although when i went there, i fell off the bike, knocked a scratched what i could, but i think that the pictures is quite good. After quite a long time there aren´t photos only someone but something too. When i´m omitting "inhuman" photos, on the photos are me with the help of my birthdays tripod. i haven´t got whose photographing, really when someone will want something, sometimes photographing, write me! I´m all time on call! smiling smiley (I said that i won´t write smiles here, text without them looks reliably, but in this case i don´t avoid this) again smiling smiley!!











1 komentář:

  1. krásné fotky =)... změnila jsem si blog, takže si změň odkaz v seznamu na blog zeldamiu.blog.cz ^^ na starý blog už totiž chodit nebudu =)

    OdpovědětVymazat