úterý 10. května 2011

jaro je za námi a já mám v zásobě ještě jarní fotky / spring is almost away and i have always some springs photos

Včera mi jedna dívka zkazila mé plány se stativem a udělala jsme pár fotek jí. Jo je to lepší. Sebe mám pořád u sebe a může se fotit pořád!
Jo jak nadpis ukazuje mám ještě nějaké fotky jak jsem byla fotit, že je jako jaro. Sice moc nemusím fotky přírody, ale tyto se mi vcelu líbí. Dobře až někdy bude nouze nebo hnusné počasí tak tím zlepším náladu. Možná.
Charlee

Yestarday one girl ruined my plans and i went out with her and took some photos her. Yes, it´s better. I have me always and can takeing my photos always.
So, as the title indicates i have more some photos from spring. Although I don´t like photos nature a lot but this i quite like. Well, one day when the outside will be bad, i will give the photos here and will improve your mood. Maybe.
Charlee




Žádné komentáře:

Okomentovat