pondělí 9. května 2011

zpět / back

No jo, neměla jsem zase čas. Učení chemie dává dosti zabrat. Dobře chemii jsem se neučila každý den, ale prostě není času nazbyt. Vlasy jsou doma! Ne, že bych si nějaké kupovala, ale už jsem ostříhaná a nabarvená. Sice obojí uplně jinak než jsem chtěla, ale jsem nadšená. Zezačátku jsme z toho sic měla smíšené pocity, ale teď jsem nadšená. Mimochodem 4. května jsem měla narozeniny a už jsem velká holka! krom lístku na rfp jsem dostala peníze na zrcadlovku (jen něco málo, 15 000 by mi určitě jen tak nedali), ale tak na to, že jsme dostala Paříž jsem naprosto šťastná. A ještě věc z které jsem velice šťastná a to stativ! Asi ho dneska půjdu vyzkoušet na sobě! Konečně když budu fotit sebe nebudu muste podkládt foťák batohama  a kdoví čím. (dole moje fotky s novými vlasy)

So, I didn´t have time. Lerning chemistry isn´t easy. Ok, I did´n learn chemistry everyday, but always i haven´t got time. The hair is at home! I don´t think know that i bought some, but i´m just shaved and dyed. Although both otherwise that i want, but i´m happy. In start i don´t like it much, but now i love it. Incidentally in 4th May i had birthday and now i´m big girl! Except ticket for RFP i get money for reflex camera (only something because 15 000kč they would not give me). But i get a Paris and presents were very many. And i get tripod too. I´m happy very much! Probably today i will go test it on me! Finally when i will photographing i won´t have to give my camera on the school bag etc. (down my photos with new hair)


3 komentáře:

  1. Si děláš srandu. 4.květná? Taky mám narozky 4. i kámoška ze třídy? Kolik ti bylo?

    A všechno nejlepší. Vlasy ti sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow. tak to vše nej. 15 !! :) tež znám uplně nejskvělejší čověka co je 4.5. mám ji na fotkách. Dlouhé vlasy, modro-černá sukně.:)

    OdpovědětVymazat