pátek 29. dubna 2011

vžuung pražské metro/wzuaaang Prague underground

A blíží se květen, kvíťaté stromy a úžasné fotky. Hrozně se na ten měsíc těším a nejen proto, že mě čekají narozeniny. Už příští týden ve středu. Na narozeniny mám dovolené oranžové vlasy. Přemýšlela jsem aji o krátkých vlasech, ale řekla jsem si že až po tom obarvení a uvidím jak budu vypadat. Jelikož moje máma půjde v pondělí k holičce, objednala mě taky. Takže vyřešila moje trable. Hrozně se bojím, zárověn těším a jsem zvědavá. Pak vám tu dám nějaké své fotky, až je budu mít.
Včera jsem byla v té Praze. Pod článkem je jen malá ochutnávka. Koupila jsme si tam naprosto božskou sukni. Bavlněnou, černobílou, prožkovanou, do pasu a uplou. Jsem z ní nadšená. (New Yorker)
Charlee

May is coming up, the trees with flowers and nice photos. I like this period very much. I am enjoying to this month, not only for my birthday. The next Wednesday! On my birthday i can color my hair to orange. I thinked about short hair too, but i said that i first color my hair and after that i decide. Because my mother go next Monday to the barber and i must go with her. Therefore she resolved my troubles. I am fearing, enjoying and i´m curious. Later i will give my photos here, when i have some.
Yestarday i was in Prague. Under the article is only little tasting. I bought divine skirt. From cotton, blackandwhite, striped, to the waist. I am happy. (from the New Yorker)
Charlee



2 komentáře: