úterý 26. dubna 2011

včerejší jarní focení / yestarday spring photographing

Včera jsem se rozhodla, jít fotit. Nápad byl takový: podvazky, košile a s sebou gramofonové desky a to všechno v lese. Bylo celkem škaredě tak jsme se docela bála, že to nestihnem nafotit, ale tak nakonec jo(cca 200 fotek). Doma jsem fotky hodila do počítače zvědavá co z toho vyjde. Byla jsem ale celkem otrávená, protože já a můj foťák jsme nebyli dostatečně výkonní na takové počasí tak fotky byly vcelku rozmazané. Jedna fotka se ale uplně moc povedla a tu považuju za moji nelepší a nejsmyslnější fotku (ta černobílá zezadu).

Yestarday i decided go taking some photos. Idea was: suspenders, shirt and take records and everything in the wood. Outside was ugly and i have trauma, that will rain and we won´t take some photos. In the end i had many (200?) photos. At home i gave photos to the pc and was quite tired. Me and my camera aren´t very good for this weather. Photos haven´t been good quality. But one photo has been very good, I think that this is my best photo. (monochrome, from behind)


4 komentáře:

  1. Dokonalé *o*...to jsou tak nádherné fotky =)...Líbí se mi tvůl styl focení...ráda si tě přidám do sb pač tvůj blog mě fascinoval prostě nádhera ^^! No pokud chceš diplom tak se nějaký pokusím utvořit, pač se ve volném čase nudím ^^.

    OdpovědětVymazat
  2. Juu, to jsem moc ráda, že se ti líbí. Mám se ale ještě pořád hrozně moc co učit. Diplom nepotřebuju za každou cenu ale tak jestli chceš :)) už jsem si tě přidala mezi best bloggers.
    Charlee

    OdpovědětVymazat
  3. Charlee, budeš pracovat na tomto blogu dále? Ráda bych totiž sledovala tvé výtvory, protože mě velmi zaujaly.

    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  4. Och děkuji moc,ale na blog vůbec nemám čas. už se toho tolik změnilo, že bych to tu ani nepopsala:d jestli chceš vidět další fotky, tak na facebooku... Karla Ptáčková :) všechny fotky tam mám :D Charlee

    OdpovědětVymazat