středa 27. dubna 2011

potěšení/pleasure

Musím říct, že i když ten blog mám teprv dva dny tak mě baví, možná je to tím že mám čas a pak se k tomu už nedostanu. Každopádně mám chuť tu přidávat pořád a pořád nové články a fotky. Fotky mi asi za chvíli už stačit nebudou protože zas tak tolik jich v zásobě nemám. Aspoň mě to donutí fotit víc a víc. To mi připomíná, že bych měla dát foťáky na nabíječku, protože zítra jedu do Prahy a tam bych sem tam taky mohla něco vyfotit. Nojo turista na výletě. Mimochodem má další skvělou zprávu nejsem já ale dítě vílý štěstí? protože jak mi teď všechno pořád vychází je neskutečné. Mám sehnanou brigádu sice to není tak skvělé jak jsem předpokládala, že tam budu chodit každý den o prázdninách a budu mít dosti peněz na rock for people na tam i na foťák. Noco snad stihnu do toho července něco našetřit ať si můžu koupit Martensky. Hrozně boží boty, máma mě za ně asi zastřelí a stejně si je nakonec určitě nekoupím, ale aspoň mě to nutí něco dělat. (zas první fotka ukázka těch bot, ty ostatní první mé focení někoho, ale krásného!, má něco jako martensky!!)
Charlee

I must say, that i have this blog two days but i like it very much, maybe if i have time and after weekend i won´t write a lots of. In any event, i like give always new and new articles and photos. For the moment a won´t have so much photos, because i haven´t got so much in stock. At least it will coerce takeing new photos. It is reminding that i must give my cameras charge, because tomorrow i will go by Prague and there i will can photographing. Yeah, the tourist on the trip. Incidentally a have new good message, i´m the child of fairy luck, because i´m having a lots of luck now. I have new brigade on the holiday, but isn´t so much good as i thought. I thought that i will go there every day on the holiday and will have enaugh money for reflex camera and the way on the RFP. Perhaps i make by July some money get together wheter i will can buy boots from dr. Martens. This boots are best, lovely, beautiful, wonderfull!!!! my mum will kill me for this and in the end i won´t have this boots, but at least it will coerce do something. (again the first photo are the boots from dr. Martens, other photos are from my first photographing someone, but beautiful someone!, she have boots similar dr. Martens!!)
Charlee








Žádné komentáře:

Okomentovat