úterý 26. dubna 2011

Huuu-huuu-huu VLAK !

Takže je tu další blog, o kterém silně pochybuju, že bude někým čítán a popravdě jsme dosti zvědavá jak dlouho mi to vydrží. Když jsem s tím začla v mých cca 10 letech, mé schopnosti v designu nebyli moc rozšířené, čímž nechci říct, že teď jo, každopádně jsou na vyšší úrovni. Samozřejmě mě to po chvíli přestalo bavit, tak jsem ho hend zrušila. Ale v té době jsem neměla o čem psát. Za to teď mě hrozně baví fotit a po včerejší depce z mých bezvýznamných fotografií jsem se rozhodla se zlepšovat a zlepšovat. Moc vás prosím, ať mi ty fotky komentujte a hlavně mi raďte! Vážně potřebuju rady! A kdyby se našel nějaký fotograf "na vyšší úrovni" moc by mi to pomohlo. Prozatím zrcadlovku nemám, takže fotky nejsou úplně kvalitní a tak dobře zaostřené. Každopádně se chystám o prázdninách makat a vydělat si na ni. Asi to tu úroveň o něco zvedne. Budu se taky pokoušet překládat do angličtiny, protože je skvělá, ale omlouvám se za chyby. Nejsem tak zdatná.
Charlee

So,  Here is again next blog, i think that this blog won´t be reading. I´m curious, how long will have this blog. When i started, i´m 10 years old and my ability in design wasn´t big, but i don´t say that now my ability is very good! But was better. Course after week i stopped with this. At that time i didn´t know what about i can write. And now i love photographing and want be better and better. I please: You comment my photos and give me some help. And when will be here some photograph "at better level", i will be happiest person. Yet i haven´t got reflex camera, therefore my photos aren´t enaugh quality. I will have a job on the holiday and want have enaugh money for reflex camera. I think that my "level" will be better. In this blog i can write in english too, because english i veryy good language, but i don´t know very well.
Charlee

Žádné komentáře:

Okomentovat